dimecres, 19 de febrer del 2014

INVENTEM FIGURES A PLÀSTICA!

Els alumnes de cinquè estem elaborant éssers fantàstics amb paper mâché.Per començar vam fer un esbós del nostre projecte i vam anotar el material que necessitaríem.
En segon lloc vam fer l’estructura amb diferents  materials de  rebuig, ben lligats amb cinta adhesiva.
Un cop feta l’estructura vam començar a cobrir-la amb el paper mâche. En el nostre cas el vam elaborar amb cola d’empaperar parets, aigua i tires de paper de diari.
Un cop vam cobrir la nostra estructura amb tres capes de paper la vam deixar assecar.
L’últim pas, en el que estem ara, és pintar els nostres personatges amb pintura.

Esperem que un agradin les nostres creacions!

11 comentaris:

  1. Ha sigut molt divertit fer aquest treball, espero poder-ho fer més vegades.

    ResponElimina
  2. Hola soc la Salma. El meu es molt bonic

    ResponElimina
  3. el paper matcher ha sigut molt dibertit

    ResponElimina
  4. Hola sóc la Connie
    Em va agradar molt fer un personatge fantàstic amb paper mâché.
    M'agradaria torna-ho ha fer una altra vegada. 5è B

    ResponElimina
    Respostes
    1. A mi també m´ha agradat molt fer un personatge fantàstic. Al principi era una mica difícil imaginar l'estructura de la figura, però va ser molt divertit .

      Elimina
    2. M'ha agradat molt el treball de paper maxé, va ser molt divertit!

      Elimina
  5. Mostapha i Paula 5éB10 d’abril, 2014

    A nosaltres ens va agradar la activitat de paper maxé vam apendre a modelar una figura amb les mans i amb una cola pringosa perque s'enganxi el paper de diari.EGGSSS!!Jo Paula vaig fer una noia amb un vestit i un llaç.Jo Mostapha vaig fer un robot amb una caixa de vans tot blau.

    ResponElimina
  6. M' ha agradat el treball de paper maxé i fer estructures amb coses de reciclatge ja utilitzades

    ResponElimina
  7. Estefania 5èB10 d’abril, 2014

    Jo he fet el bob esponja al principi no quedava bé, però ara ja es una altra cosa m'agrada

    ResponElimina
  8. Madbelin 5èB10 d’abril, 2014

    Jo he fet un gall al principi me va quedar molt lleig però quan lo vaig acabar me va quedar molt bonic jijijiji.

    ResponElimina
  9. Naiara Lacasa Martin13 d’octubre, 2014

    Hola Xavi . Soc la Naiara et volia dir que ma agradat molt els videos i les fotos ,i tambe et volia dir que moltes gracies per posar els videos i les fotos aixi puc estudiar mes per léxamen de dema .Adeu
    Naiara Lacasa Martin

    ResponElimina