dimarts, 25 de novembre del 2014

PLURALS

PRACTIQUEM

7 comentaris:

  1. aprendre plurals es molt divertit i ajuda molt a aprendre

    ResponElimina
  2. hola soc la katy i m`agradat molt tambe he apres molt gracies a aquest lloc he apres molt

    ResponElimina
  3. Hola sóc la Elsa i aquest joc m'agrada molt perque aprens els plurals genial
    yo he jugat amb la meva cosina de 7 anys i no savia els plurals i va aprendre moltissim.

    adeu.Elsa,5èB.

    ResponElimina
  4. Hola soc el Mario, els plurals m'han ajudat molt.

    ResponElimina
  5. Hola soc la Sara, els plurals m'han agradat molt perque ens ajuden.

    Adeu. Sara ,5éB

    ResponElimina
  6. Hola sóc la Laura i aquest joc m' agradat molt perque ajudaa prendre el vocabulari.
    Adéu!!

    ResponElimina
  7. Hola soc la Eli, aquet joc em va ajuda a prendre més el vocabulari

    ResponElimina